My Group Team (Baha Power) Promotion 2015 RM1.4/pcs Tiada tempat lain kat malaysia harga ini

Jimatkan wang anda..Dari segi masa ,tidak perlu buat plaster dinding, pemasangan yang mudah... sesiapa sahaja boleh pasang bata ini..Berminat nak beli Bata,nak buat rumah atau jadi pengedar bata ..Hubungi kami.

Hp: +6013 4242142 Mr Baharudin (Director) Penang
HP: 016-9380151 Kilang : Alias Kulim Hi-Tech ,kedah.

face book: baharudinmy@gmail.com


Sunday 12 August 2012

Salam sejahtera kepada semua .. saya Baharudin Bin Mohamed Yunus adalah pemilik kilang bata interlocking di kulim Hi-Tech , kulim kedah .. saya sekarang sedang mencari kontractor2 yang ingin berkerjasama dengan syarikat saya untuk membuat rumah atau bangunan dengan mengunakan Bata Interlocking .saya juga sedang membuat pasaran besar-besaran bata ini dan kepada semua kedai hardware boleh datang terus ke kilang untuk dapatkan bata .Yang berminat boleh hubungi saya untuk dapatkan harga tang terbaik.   

kepada kontraktor seluruh malaysia boleh datang ke kilang saya untuk membeli bata dan melihat rumah contoh yang sedang dibina depan politeknik kulim tepi traffic light sahaja.

kepada semua IPT, university, politeknik, kolej , mara atau mana2 pusat pengajian boleh membuat lawatan secara percuma ke kilang kami untuk melihat cara pembuatan dan pemasangan bata ini boleh hubungi kami terlebih dahulu.

3 comments:

  1. Tuan...Tunjuk pic rumah contoh yg tepi traffic light tu...

    ReplyDelete
  2. Assalam. interlocking brick ni sesuai Tak utk pavement keliling rumah. Pm Saya 0164957849

    ReplyDelete